DYNAUDIO Midsommer-Stafetten 2016
Kom og vær med, når Skanderborg Firma Idræt inviterer til sol, sved og hygge!
Onsdag d. 15. juni 2016 - v/Skanderborghus, Dyrehaven 3
Deltag som firma, familie eller venner i:
STAFET: ét hold med 3 personer: hver person løber 5 km. (3 x 5 km.)
WALK: ét hold med 3 personer: alle 3 personer går 7 km. sammen
SOLO-klassen : én person løber selv 3 x 5 km
FDF BØRNELØBET: 1 km. alle børn kan være med
Tilmelding
Sidste frist for tilmelding fredag d. 10. juni kl. 12:00
Deltagelse er på eget ansvar
Pris
70 kr. for FDF Børneløbet. + tilmeldingsgebyr på 12,50 kr.
495 kr. pr. hold: både stafet og walk + tilmeldingsgebyr på 12,50 kr. pr. hold
165 kr. for SOLO-klassen + tilmeldingsgebyr på 12,50 kr.
Dette er med, når man har betalt
Startnummer + chip + diplom til udskrivning
Frugt + fri vand
1 x sodavand eller 1 x øl
MASSER AF UNDERHOLDNING (præmier, livemusik + hygge i det fri)
Medaljer til alle børn der deltager i FDF-Børneløbet
* Voksenmenu: Lækker anretning fra Camillas Dinér:
Fyldig kyllingesalat m/quinotto: kerne med højt proteinindhold,
marineret kyllingebryst, ruccola, iceberg, forårsløg, tomat, agurk, pinjekerner
og peberfrugt + hjemmebagt rustik bolle
* Børnemenu: 2 x pølsehorn, Frugtsalat/abemad, huskekage (fuldkornssnack)
Vigtige tidspunkter
Udlevering af startnumre: 16:30 - 17:45
Startnumre til FDF Børneløb udleveres hos FDF spejderne.
Start FDF Børneløb: 18:00 - husk forhåndstilmelding
Fælles opvarmning: 18:15
Start Walk : 18:30
Start Stafet: 18:35
Start Solo-klassen: 18:40
Lodtrækning, overrækkelse af præmier ca.: 20:30
Tjek jeres tider
I teltet kan I med det samme se jeres tider på touchskærme
Præmier
FDF Børnløb: medaljer til alle børn
Walk: Lodtrækningspræmier blandt alle deltagere
Stafet: Hurtigste mandehold, kvindehold, mixhold
Solo: Hurtigste mand, hurtigste kvinde
Flotte præmier fra løbssponsorer (vind bl.a. en iPad)
Blandt alle trækkes lod om 1 sæt DYNAUDIO-højtalere
Fælles Telt
Det er igen i år muligt at leje borde/bænke i et stort fælles telt.
I kommer til at sidde sammen som gruppe, i et telt med andre firmaer/foreninger.
Pris 100,- kr. pr. person.
Hør mere om mulighederne, find kontaktoplysninger på nederst.
Ta’ børnene med
FDF-spejderne arrangerer spændende aktiviteter på pladsen, efter alle børn er kommet i mål fra FDF Børneløbet.
Tilmelding til FDF-Børneløbet skal ske på forhånd, tilmelding til aktiviteter sker på dagen.
Afhent startnummer til Børneløbet, og hør mere om aktiviteterne hos FDF-spejderne.
Har kan man også købe varm kaffe og hjemmebagt kage (tag kontanter med)
Ekstra mad til ledsagere / børn
Bestil mad til børn eller ledsagere der ikke deltager aktivt.
Voksenpris: 75 kr. (voksenmenu + 1 x sodavand el. 1 x øl)
Børnepris: 50 kr. (børnemenu + 1 x sodavand)
BEMÆRK: Hvis man deltager i FDF-børneløbet, Walk, Stafet eller Solo-klassen er der automatisk mad + drikke med.
Ekstra mad + Drikke for voksne / tilskurer - HER
Ekstra mad + Drikke for børn - HER