DHL STAFETTEN 2021 = UDSOLGT !!
PRAKTISK INFO, RUTEKORT OG PLADS- OG TELTOVERSIGT KAN FINDES PÅ:
https://www.aalborgatletik.dk/dhl-stafetten
Kom og vær med til en dejlig løbe- eller gåtur til DHL Stafetten 2021.
Saml et hold på 5 personer og send alle ud på en 5 km rundstrækning. Bagefter er der hygge med mad og vin i fakkelskær i Lindholm Strandparks grønne omgivelser!
Sammensæt dit hold af arbejdskolleger, venner, naboer eller familie - alle kan være med og der er ingen krav for at deltage i vores festlige og folkelige stafet, hvor du både får motion og samvær i nogle hyggelige timer.
Hvornår?
I kan vælge mellem to dage: onsdag den 1. september og torsdag den 2. september 2021. Pladsen er åben fra kl. 16.00 alle dage.
Ruterne
Der kan vælges mellem en løberute eller en walkrute. Løbeholdene starter kl. 18:00 og walkholdene starter kl. 18:30. begge ruter er på 5 km. På løbeholdene løber deltagerne med en stafet én ad gangen, på walkhold følges alle ad ruten rundt.
Husk at vælge løb/walk under distance ved tilmeldingen.
Du får...
Med i prisen får hver deltager, udover startnummer, en madkasse med brød, pålæg og vin m.m.
Det er muligt at leje teltplads med bord og bænke i fællestelte eller at leje sit eget separate telt med borde og bænke. Du får tilvalgsmulighederne i tilmeldingsmodulet.
Pris og tilmeldingsfrist
Det koster 725 kroner for et hold på op til fem personer at være med. Man køber et hold uanset antallet af deltagere (op til fem personer). For dette beløb modtager holdets deltagere en vand ved målstregen samt en fælles madkurv, vin og en fakkel.
Online tilmelding er åbent til og med mandag den 30. september 2021, såfremt der ikke bliver udsolgt forinden. Fra 1. maj 2021 stiger prisen til 825 kroner pr. hold og samtidigt vil der efter denne dag være en prisstigning på bord/bænke og teltudlejning.
Har du spørgsmål?
Kontakt arrangør Aalborg Atletik og Motion på tlf.: 30 55 99 24 eller mail: dhlstafetten@aalborgatletik.dk