Velkommen til det festlige motionsarrangement
FUGLSANGSØ STAFETTEN
TIRSDAG DEN 12. JUNI 2018
se indbydelse her
OGSÅ I 2018 bliver START/MÅL-OMRÅDET OG TELTOMRÅDE på TORVET på Fuglsang Allé.
Afhentning af startnumre:
Startnumre udleveres i HGF´s Klubhus på Herning Atletikstadion - med indgang fra Nørholmvej - FREDAG DEN 08. JUNI kl. 09.30-15 og PÅ DAGEN kl. 12-17 ved start/målteltet på TORVET / Fuglsang Allé ved søens vestre bred. KOM I GOD TID.
PARKERING:
P-plads på modsat side af Vesterholmvej - ud for Fuglsang Allé - og langs alléen og ved Plejecentret OG på østsiden af søen (både ved Vesterholmvej og ved Vandrehjemmet). Ingen parkering på Vesterholmvej, da cykelstien er en del af løberuten.
TELTE: De lejede:
Jeres teltplads er nem at finde - se oversigten - og får I brug for hjælp, har vi en teltkontaktperson, Torben, som kan hjælpe.
Firmanavn/logo kan opsættes på dagen
- evt. med klæbepuder eller gaffatape - pakketape FORBUDT. (Lejer hæfter for evt. skader, herunder brug af pakketape. Læs lejebetingelser på www.herstarterfesten.nu/leje- og leveringsbetingelser - "specielt for leje af telte".)
Promotion og markedsføring samt udstilling og uddeling af vareprøver er ikke tilladt.
Sponsoraftaler laves forud med arrangør.
Egne telte/pavilloner
kan opstilles på/ved TORVET på Fuglsang Allé – Vi anviser gerne de gode muligheder. Vi er på pladsen fra kl. 10. Forsigtig kørsel med bil tilladt, kør ind fra Vesterholmvej og efter opstilling køres bilen ud igen. Senest kl. 17 skal alle biler være ude af området. Kun arrangørbiler tilladt og SÆRAFTALER.
MADKASSER:
Madkasser udleveres fra kl. 19.00 fra ”Madvognen” – på/ved selve TORVET.
Løbehold skal aflevere startnummer 1 og Ganghold deres startnummer. Alle deltagere får desuden 1 fl. vand i mål. Løberne ved udgangen af målzonen, gængerne ved målet for gang (bænkene ved stien ved søbredden).
STARTNUMRE:
Startnumrene skal bæres synligt på brystet.
STAFETLØBET:
Der løbes med depeche (stafetpind). Den første løber får den udleveret ved starten, og den sidste afleverer i mål. Se skiltene på pladsen.
TIDTAGNING:
Der tages kun tid på løbeholdene, individuelt og en samlet holdtid.
Resultatlisten kan ses senest 3 dage senere på /fuglsangsoe-stafetten/resultat/
- forhåbentligt allerede samme aften.
Diplom kan udskrives fra /fuglsangsoe-stafetten/diplom/
Startider
Alle LØBEHOLD starter kl. 18.00. Startnumrene har sorte cifre.
Løber 1 – endetal 1 - Løber 2 – endetal 2…………. Eksempel: Hold 201: 201-1, 201-2, 201-3……….
Alle GANGHOLD starter fra kl. 18.15. Hvem, der starter hvornår, kan først oplyses, når tilmeldingen er afsluttet.
KL. 18.15 HOLD
KL. 18.20 HOLD
KL. 18.25 HOLD
Startnumrene har sorte cifre, og der er kun et startnummer til holdkaptajnen.
Start og mål: LØB og GANG:
På Fuglsang Allé - se kortet
PÅ RUTERNE:
Alle bedes holde til højre – vis hensyn.
AFMÆRKNING PÅ RUTERNE:
LØB: BLÅ PIL
GANG: GRØN PIL
SAMARITTER:
findes ved målområdet
ANSVARSFORHOLD:
Deltagelse i arrangementet, herunder i løbet, sker på hver enkelt deltagers eget ansvar.
SUSPENSION:
Løbsledelsen er berettiget til at suspendere eller helt at afbryde arrangementet i tilfælde af pludselig opståede forhold af force majeurelignende karakter, der gør det umuligt eller risikabelt at fortsætte arrangementet. Indbetalte startgebyrer og gebyrer for teltpladser refunderes ikke i tilfælde af arrangements suspension eller afbrydelse efter denne bestemmelse.
ÅBEN ILD:
Det er tilladt at bruge grill uden for teltene i en afstand af 2 meter.
HUNDE:
Må ikke være med på ruterne, de kan være til stor gene for deltagerne.
MASSAGE:
Fys Sundhed og Træning har et telt, hvor man kan få massage efter løbet ganske gratis og evt. en ispose, hvis man er kommet galt af sted - OG - gode råd i forbindelse med løb.
5 km | |
Starter 18:00 |
5 km | |
Starter 18:00 |