Fyns største firmafest!
Vi glæder os til at byde jer velkommen til DHL Stafet i Odense.
Efter rekorddeltagelse sidste år, har vi tilføjet en ekstra dag i 2025, nemlig mandag den 18. august. Vi håber derfor, at vi kan få plads til alle der har lyst til at deltage i verdens største motionsevent!
Mandag den 18. august 2025 starter 22. udgave af DHL Stafetten i Odense, med start og mål i det smukke område på Engen ved Skovsøen, Fruens Bøge.
Stafetten afholdes over 4 dage, og du kan selv bestemme hvilken dag du og dit firma vil deltage.
Deltagerne er primært fra virksomheder, og kan man samle 5 personer, er alle velkommen til at stille et hold.
Stiller du med 5+ hold, så kan du med fordel registrere dig som "ambassadør", hvor du kan foretage reservation af telt, grill mv. - start HER og du kan allerede nu registrere dig og dine ønsker.
Husk, vi har også et pavillon område, hvor alle er velkommen til at slå sig ned, ligesom der er mange skønne pladser ved Skovsøen.
Nyheder i 2025
Vi fortsætter med vores "All Inclusive" menu. Det vil blive i telt nr. 3, lige ud til start/mål og inkluderer bl.a.:
Sunde snacks inden løbet, lækker grillmenu, kaffe & kage, dug og lys på bordene samt øl/vand/sodavand/hvidvin/rødvin ad libitum i tidsrummet kl. 17 - 21.
Det vil stadig være muligt at købe en "traditionel" grillmenu.
Status på telte, grill mv. pr. 24. marts 2025:
Tirsdag: Udsolgt af grillmenu og All inclusive.
Onsdag: Udsolgt af grillmenu og All inclusive.
Torsdag: Udsolgt af telte ud til løberuten samt grillmenu og All inclusive.
Spændende ruter og ændring på Walkruten
Løberne kan i 2025 glæde sig til et gensyn med en særdeles spændende løberute - nemlig blandt dyrene i Odense ZOO. Start og mål er stadig på Engen, men en del af ruten vil gå gennem den smukke og spændende Odense ZOO. Glæd jer!
DHL stafetten Odense er ikke kun, som navnet måske antyder, en stafet, hvor det går ud på at være hurtigst og aflevere stafetten. Der er også mulighed for at tilmelde sig en gårute på 5 km, som går gennem Den Fynske Landsby. Starten går på Sejerskovvej, hvor vi sender mindre gruper afsted med mellemrum, således der ikke bliver trængsel på ruten.
Walkruten ændres en anelse for at give et bedre flow, specielt i starten. Turen går dog stadig gennem Den Fynske Landsby.

Et hyggeligt fyraftensarrangement
For at kunne stille et hold skal man have 5 deltagere. De første løbere sendes afsted kl. 17.30 og walkruten starter kl. 17.30 på Sejerskovvej.
Når man har tilmeldt sit hold følger en lækker tapas-inspireret madkasse samt 6 dåseøl eller 6 dåsesodavand med i prisen.
Det er derudover også muligt at købe plads i den hyggelige teltby, hvor man bliver tildelt pladser ved borde/stole sæt, så man kan sidde samlet og nyde den madkassen.

Følg os på de sociale medier
Vi vil være særdeles synlige og aktive på Facebook og Instagram frem til løbet. Det er her du kan se nyheder, vigtige informationer, og ikke mindst deltage i sjove og underholdende konkurrencer med gode præmier.
Find os på Facebook og Instagram
Vigtige datoer og priser
Hvad enten du vælger at tilmelde hold til 5 km walk eller 5x5 km stafetløbet, er prisen kr. 900,00 + kr. 20,00 i tilmeldingsgebyr (frem til og med 31. maj). Herefter stiger prisen til 999,00 kr. eks. gebyr.
For dette beløb får hvert hold en kuvert med 5 startnumre, en depeche og en velassorteret madkasse inkl. drikkevarer.
For pokker - vi glæder os til at se Jer!
Vi arbejder hårdt på, at lave en fantastisk DHL Stafet og kan slet ikke vente til at se jer igen!
Har I spørgsmål omkring tilmelding, telte, mad mm. - så tjek vores hjemmeside www.dhlstafetten-odense.dk eller kontakt os på michael@ogf.dk