Kom og vær med i Fyns største familiefest!
- Eventyret venter den, som forstår at gribe det
Eventyrløbet flytter til Tusindårsskoven!
Det bliver anderledes! Det bliver vildt! Det bliver eventyrligt!
Det bliver så godt når Eventyrløbet skydes i gang, Kristi himmelfartsdag den 29. maj 2025, bliver det i helt nye og spændende omgivelser, nemlig i Tusindårsskoven.
Det bliver naturligvis muligt at løbe eller gå de traditionelle distancer, som er 2, 5 eller 10 km, men ruterne bliver nye og med mere plads end før.
Hvorfor ændres lokationen?
Gennem 45 år har Eventyrløbet haft base omkring Odense Idrætspark. Det har fungeret godt, men vi tror på, at en flytning af Eventyrløbet til de smukke og unikke omgivelser i Tusindårsskoven, vil løfte løbet op til et nyt og bedre niveau. Se det foreløbige oversigtskort HER
Forventede starttider:
Alle løb starter mellem kl. 10.00 - 11.30
Kl. 10.00 10 km løb
Kl. 10.30 Børneløb
Kl. 11.15 5 km løb
Kl. 11.30 5 km gå
Specielt godt tilbud til virksomheder
Vil du lette arbejdet med tilmelding, bestilling af areal, telt mv., så kan du med fordel blive "ambassadør" i vores system.
Du kan registrere dig HER. Her kan du også reservere plads i telt, grill mv.
Straks efter modtager du en mail med login og informationer, og jeg sidder altid klar ved tlf. 2925 1880 eller michael@ogf.dk
Vi skruer mere op for eventyret
Priserne for deltagelse i 2025:
Børn (0-14 år), 150 kr.
Voksne, 225 kr.
Begge priser stiger med 50 kr. fra og med den 1. maj 2025.
Voksne med startnummer til andre distancer må gerne løbe med i Børneløbet.
Det er muligt at købe et startnummer, kun for voksne, til Børneløbet for kun 75 kr. (Der registreres ikke tid)
Det får du:
Bæredygtig medalje og børnepose til alle børn (0-14 år)
ALLE deltagerne i børneløbet 2025 vil modtage en flot eventyrlig medalje som et dejligt minde om dagen. Medaljen er bæredygtig fremstillet af træ i Danmark.
Børn, der deltager på 5 km, 10 km eller gårute, kan efter løbet få udleveret en medalje ved informationen efter løbet.
Er du over 14 år, så kan du tilkøbe en medalje ved tilmelding INDEN den 1. maj 2025. Prisen er 40 kr.
Desuden får alle børn (0-14 år), udleveret en børnepose når de kommer i mål, fyldt med gode sager fra vores samarbejdspartnere.
Børn (0-14 år), der deltager i gårute, 5 eller 10 km, kan efter løbet få udleveret en børnepose i målområdet.
Medbring eget telt eller bestil et telt, som står klar til jer.
De nye omgivelser giver større og mere fleksible muligheder for telte, enten eget eller et lejet telt, som vil stå klar til jer.
1/ Køb et areal til dit eget telt. Der er 3 størrelser:
10 x 10 m (max. 36 m2 telt)
20 x 20 m (max. 108 m2 telt)
30 x 30 m (max. 216 m2 telt)
2/ Lej et telt på 36 m2 inkl. 4 borde og 24 stole hos OGF og det står klar til dig fra onsdag middag.
3/ Lej x-antal borde i vores fællestelt på pladsen.
4/ Lej dig ind i grillteltet på pladsen. Vi sørger for lækker mad, borde, stole og tag over hovedet.
5/ Har du brug for et større telt, så kontakt Michael på tlf. 2925 1880 eller michael@ogf.dk
Igen i år, kan du også bestille en gasgrill + gasflaske, som vil stå klar ved dit telt.
Festen for børnene
Vi glæder os til at holde en kæmpe fest for alle de deltagende børn. Det kommer til at foregå på pladsen med en stor scene.
Der vil være opstillet mange spændende og sjove hoppeborge på området.
Når alle børn er kommet i mål og fået deres medaljer og børnepose, så er alle inviteret til fest.
Stort område med standpladser, ølvogne, kaffe, is og andre lækkerier
På pladsen, vil der blive placeret et streetfood område hvor der vil være mulighed for at stille både sulten og tørsten.
Partyheat
Det vil igen være muligt at tilmelde sig et "Partyheat" på 5 km gåruten. Det den sidste start der sendes afsted. Kom og få en fest, med eller uden udklædning.
2 fede koncerter venter
I løbet af februar vil vi offentliggøre hvem der kommer og underholder både børn og voksne.
Andre fordele
Udover musik og medaljer, så er der vand og frugt til alle deltagere når de kommer i mål. Underholdning på ruterne, salgsboder på pladsen, opmålte ruter, diplom, bagageopbevaring, omklædning, blodbussen, gratis massage til de ømme ben mv.
Kom og hils på vores hovedsponsor Middelfart Sparekasse.
Følg os på de sociale medier
Vi vil være synlige og aktive på Facebook og Instagram frem til løbet. Det er her du kan se nyheder, vigtige informationer, og ikke mindst deltage i sjove og underholdende konkurrencer med spændende præmier.
INSTAGRAM FACEBOOK