Plc. | | Deltager | Klub/Firma/Sponsor | Tid | Efter #1 | Hastighed |
1 |  | Patrick Jørgensen (95) | Mtb Randers | 36:21 (6 Omg.) | | 26,74 km/t |
2 |  | Anton Sundberg Lind (84) | Holte MTB Klub | 38:35 (6 Omg.) | +2:14 (1,0 km) | 25,18 km/t |
3 |  | Kalle Ennemark Høiriis (77) | Solbjerg IF MTB | 39:21 (6 Omg.) | +3:00 (1,3 km) | 24,69 km/t |
4 |  | Johan Felix Nørager (79) | Cykleklubben Fix Rødovre | 39:27 (6 Omg.) | +3:06 (1,4 km) | 24,63 km/t |
5 |  | Vilbert Banke (80) | Cykling Odense | 41:25 (6 Omg.) | +5:04 (2,3 km) | 23,47 km/t |
6 |  | Andreas Brems Kruse Nicolajsen (82) | Mountainbike Club Vejle | 41:38 (6 Omg.) | +5:17 (2,4 km) | 23,34 km/t |
7 |  | Vilhelm Dydensborg Sander (96) | Cykling Odense | 42:03 (6 Omg.) | +5:42 (2,5 km) | 23,11 km/t |
8 |  | Nicolai Ternstrøm Hyldtoft (86) | Tønder Amatør Cykle Ring | 43:13 (6 Omg.) | +6:52 (3,1 km) | 22,48 km/t |
9 |  | Erik William Kofoed Morgan (83) | Hvidovre Cykle Klub | 36:28 (5 Omg.) | +0:07 (57 m) | 22,20 km/t |
10 |  | Thor M Grage-Nielsen (78) | Cycling Club Hillerød (CC Hillerød) | 37:05 (5 Omg.) | +0:44 (327 m) | 21,84 km/t |
11 |  | Carlo Daugaard Christiansen (81) | Amager Cykle Ring | 38:29 (5 Omg.) | +2:08 (952 m) | 21,05 km/t |
12 |  | Frederik Sten Diaz Hansen (88) | ABC København | 42:24 (5 Omg.) | +6:03 (2,7 km) | 19,10 km/t |
13 |  | Villum Dan Kvindebjerg (93) | Cycling Club Hillerød (CC Hillerød) | 42:46 (5 Omg.) | +6:25 (2,9 km) | 18,94 km/t |
14 |  | Villum Bøhlke (92) | ABC København | 43:34 (5 Omg.) | +7:13 (3,2 km) | 18,59 km/t |
15 |  | Theo Enggaard Skibsted (89) | ABC København | 44:12 (5 Omg.) | +7:51 (3,5 km) | 18,32 km/t |
16 |  | Jacob Nørgaard Clausen (94) | ABC København | 45:36 (5 Omg.) | +9:15 (4,1 km) | 17,76 km/t |
17 |  | Viktor Hjerl Hebsgaard (85) | ABC København | 40:24 (4 Omg.) | +4:03 (1,8 km) | 16,04 km/t |
18 |  | Emil Lykke Ludvigsen (91) | Cycling Club Hillerød (CC Hillerød) | 39:36 (3 Omg.) | +3:15 (1,5 km) | 12,27 km/t |
DNF |  | Hugo Emil Tølbøll Glavind (90) | ABC København | 8:05 (1 Omg.) | | 20,02 km/t |