Velkommen til DHL Stafetten i Aalborg 2022!
!! INGEN AFHENTNING AF STARTNUMRE TORSDAG D. 18. AUGUST!!
Grundet leverandørproblemer er vi desværre nødsaget til at aflyse afhentningen af startnumre i Skovdalen torsdag d. 18. august 2022.
Dog udvides muligheden for afhentning af startnumre fredag d. 19. august 2022, således at afhentningen nu kan ske i tidsrummet 12.00-18.00.
Startnumrene kan også stadig afhentes på løbsdagen i infoteltet i Lindholm Strandpark.
Kom og vær med til en dejlig løbe- eller gåtur til DHL Stafetten i Lindholm Strandpark.
Saml et hold på fem personer og start en dejlig sensommeraften ud med 5 km i enten løbesko eller på gåben. Hyg jer bagefter med mad og drikke i Lindholm Strandparks grønne omgivelser med Limfjorden og Aalborgs skyline som inspirerende baggrund!
Sammensæt dit hold af arbejdskolleger, venner, naboer eller familie - alle kan være med i vores festlige og folkelige stafet med den unikke kombination af motionsfest og hyggeligt samvær.
Vi er i fuld gang med at planlægge årets DHL Stafetten, og vi har flere nyheder og forbedringer på vej;
- Parkering i Aalborg Lufthavn med mulighed for hurtig transport til og fra eventområdet
- Start og opløbsstrækning i selve Lindholm Strandpark, så du kan blive heppet i mål af dine holdkammerater
- Powerzone og DJ
- Vi erstatter vin i madkassen med kildevand og lækker juice
- Mulighed for at tilkøbe billige billetter til vand og fadbamser i forbindelse med tilmelding
- Massage samt hjælp fra fysioterapeuter ved FysioDanmark på pladsen
Hvornår?
I kan vælge mellem at deltage følgende tre dage:
Tirsdag den 23. august
Onsdag den 24. august
Torsdag den 25. august
Pladsen er åben fra kl. 16.00 alle dage og første start går kl. 18.00.
Vi har plads til ca. 6.000 deltagere om dagen.
Vores erfaring er, at onsdag er mest attraktiv, og den dag der først bliver udsolgt.
Hold og ruter
Man kan deltage enten som et 5 x 5 km stafethold (løb) eller på et walkhold.
- 5 x 5 km stafetten er organiseret som en klassisk stafet, hvor hver enkelt deltager løber alene med en depeche i hånden, som afleveres videre efter endt tur, indtil alle fem deltagere er i mål.
- Walkholdene starter samlet kl. 18.30, og der er lagt op til, at man følges ad på hele ruten.
- Man tilmelder sig som et 5-personers hold, men man kan godt deltage i både stafetløb og walk, selvom holdet ikke er fuldtalligt.
Bemærk at der er tale om to forskellige ruter, afhængigt af om du tilmelder dig 5 x 5 km stafetten eller walkholdet. Løberuten bringer dig over i Lindholm Fjordpark, mens walkruten bringer dig over Kulturbroen og omkring Vestre Fjordpark på Aalborgsiden af Limfjorden.
Deltagergebyret inkluderer
Med i prisen får hver deltager, udover startnummer, en madkasse med forskellige lækkerier i form af brød, pålæg, drikkevarer mv.
Der er flere muligheder for at hygge sig både før og efter DHL Stafetten;
- I kan slå jer ned i et af de udendørs picnicområder (mebring selv tæppe eller en lille pavillion)
- Lej et bord-bænkesæt og hyg jer med andre hold i fællestelte
- Lej jeres eget telt / teltmodul inkl. bord-bænkesæt (denne mulighed er mest oplagt for firmaer med flere tilmeldte hold)
Priser og tilmeldingsfrister
Fra 1. april til og med 15. juni er priserne
- Holdpris, 900,- (inkl. madkasse)
- Bord-bænkesæt i fællestelt, 1.650,-
- Teltpriser inkl. bord-bænkesæt fra 4.000,-
Fra 16. juni er priserne
- Holdpris, 900,- (inkl. madkasse)
- Bord-bænkesæt i fællestelt, 1.800,-
- Teltpriser inkl. bord-bænkesæt fra 4.200,-
Løbende informationer vil blive vist på vores sociale medier:
Facebookside: https://www.facebook.com/dhlstafettenaalborg
Begivenhed: https://fb.me/e/ZSTw05jz
Instagram: https://www.instagram.com/dhl_stafetten_aalborg/
Ellers kan du læse mere på vores hjemmeside her: https://www.aalborgatletik.dk/dhl-stafetten
Har du spørgsmål?
Kontakt arrangør Aalborg Atletik og Motion på tlf.: 30 55 99 24 (tirsdag kl 10-12 og torsdag kl 12-14) eller mail: dhlstafetten@aalborgatletik.dk